Thursday, July 1, 2010

henna?

mau ke tidak?? rs mcm xmau. i dont think it suits me. nampak mcm kotor. just my 2cents.. B2B lain jgn marah.it just my personal view...buat manicure je lah..
credit to HennaRatuSehari

9 comments:

-NuNa- said...

yesss buat menicure jer...

Queen4ADay said...

me want NO henna too!!welkam to d club=p but i still wish that the elders wont insist me on that T_T

Amalina said...

i pulak nak pkai inai kat jari macam biase..tp a big NO to inai lukis/ukir.. share ur opinion tho =)

amElyn said...

mau!!!!!
tapi babe, asal nampak cam kotor plak??? i tak kesah pakai kt jari mcm biasa..tapi incek tunang plak nak i pakai yg kt tangan tu..haishh jadik keje plak nak kena carik si tukang ukir henna... =)

kay kamal said...

i liked the henna...even wat testt drive lagi

http://bride-muse.blogspot.com/2010/06/henna.html

and then wen its time for it to fade..my skin peels and goes ALONG WITH THEM...is dat normal?

@ty_farEd said...

i pon tak pakai inai penuh2 macam tu.n yeah.. rase not suitble enuf wit me..!! but i pakai inai biasa jer kat jari2 i.. bagi lawa sikit jari i yang tak lawa nie...~ngeeee

.:Mrs. Engineer:. said...

dats my opinion tu...pki kt jari jek... :)

missbutterfly said...

mon- yes!!

queen- ngeehee..welkam!!!pls dont let them insist u..hehe

amalina- tu la..i rs mcm xseswai la pakai kt tgn i..donno y..

amelyn- sbb dia mcm gelap2 kot?hehehe..further my enche tunang kata if nak pakai jgn pakai yg crowded2..hehee..slmt mencari!

kay- i saw ur post..cantik on ur hand!..maybe dried bcos of the henna kot?

@ty- yg biasa pun ok gak..classic gitu..hehee :)

mysarah said...

oh i pown takkan pakai inai sampai ketiak :DD. sebabnya:
1) i memang tak minat sangat
2) takot kena marah dengan big bro

so pakai di hujung jari sahaja. baru la naik seri :)