Tuesday, July 13, 2010

weekend yg stress di hometown part I

pegi tempah baju utk majlis belah enche tunang nnti..kain lace my mom beli time dia pegi seberang. bunga timbul2 gitew..aww..
aku dh cakap nk design simple2. nnti nk recycle..tp he came out with weird design (pendapatan aku la)..nk selang seli dgn kain kosong mcm gmbr bwh..kt tgn pun..and kt blakang pun? aik..mcm zebra la plk? bkn main lama aku pk..almost 2hrs. last yg dpn jer aku approve buat mcm tu..tp still xpuas hati..sigh~ rasa mcm buruk jer..ntah?
xpe lah..last skali meh layan nasi kerabu yati..though im not a fan of nasi kerabu..tp jadi cair bila mkn ns kerabu dia.hahaha

7 comments:

mysarah said...

lama tak makan nasik kerabu. yummy yummy!! ;)

~ thalhazlin ~ said...

designer nak buat selang2 dengan lace tampal ke? mcm cantik je design depan tu. tapi kalau selang2 cam zebra tu tak cantik la kot. just kiri -kanan rasa okay kot?
;)

Amalina said...

design tu nampak chantekk je kat mate sy =)
n kain pon nampak sweet je color nye..suke =)

owh...teringin plak nak makan nasi kerabu with daging bakar n ayam percik..nyummmmmmmmmm

missbutterfly said...

my- nyum2 sedappp!!!hehehe

hazlin- kain tu ader border actually..yg border tu la dia nk letak memanjang dr atas ke bwh mcm dlm gmbr tu..n dia nk buat kt blkg mcm tu gak..n kt tgn pon..xke pelik? last2 suruh buat yg dpn jer..hehee

amalina-adeh..xtau la awk. dh pasrah ni..tggu baju tu siap utk fitting..didnt expect much for this baju.uhukk..
sedap nya ns kerabu kan??..rs nk mkn lg laaa...hehee

Tengku Awanis said...

sapo desgner?

missbutterfly said...

wanis- kama couture..

Anonymous said...

katner designer ni? how much?blh bg phone x?thanks