Saturday, October 30, 2010

bengang~~

susah la dpt penyanyi yg badget glamour tp lagu KD pun tak tahu. beng*ng. buat apa aku bagi revised list lagu yg diorg blh nyanyi since raya puasa hari tu..then skrg baru nk cakap tak sure pulak blh nyanyi lagu tu ke tak or else dia pasang CD jer.. buat apa aku bagi awal2?? nak suruh ko prepare la kan? baik aku prepare CD aku terus!

siap kritik kot aku nyer flow majlis..eh kami hire ko utk MENYANYI jer..tak hire utk mengkritik flow majlis..macam dia wedding planner aku lak..then sibuk compare ngn majlis2 kawin yg lain. aku kesah ker? b*d*h sungguh dia ni.

pakcik penyanyi nak kawen ke aku nak kawen?


sorry..emosi sikit.

7 comments:

hazlynda kushairi said...

sabor k mek. takmo tensi², i can feel you. chill skit :D pikirkan bende yang laen, bende baek :D

Cik Belle said...

sabar mek sabar. hahaa. ye aku tau, bercakap memang mudah. ko yang harungi, tahu la macam mana kan. tapi, memang sungguh tak patot la dok mengomen majlis orang. isk3.

lagu apa je yang dia boleh nyanyi? mintak list dengan dia sikit tengok.

missbutterfly said...

lynda- itu la..tak pasal2 aku pi makan kek! gemuk nanti aku taktau. penyanyi tu punya pasal. hahaha

atia- dah cool dah ni..itu la..ober la pulak dia tu..blh tahan gak r mulut dia tu.siap perli plk tu! huhuhu..lagu2 pilihan dia- lagu p.ramlee dan seangkatan..yg aku sendiri pun tak pernah dgr.. :(

Cik Belle said...

humaihaih! kesiannya.. ish3. kalau aku pun, memang jadi bridezilla! sobs.

Sunyai said...
This comment has been removed by the author.
missbutterfly said...

atia- nanges~~~hahaha.ntah.pasrah dah ni.

k.husni- hhaha..y u didnt tell me earlier??? hahaha..blh book awal2.

iMoments said...

kalau nak saya nyanyi pun boleh haha